حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

ستاد تبلیغاتی حدیث خوشگله

1392/4/11 23:16
نویسنده : ♥عمه جونش♥
570 بازدید
اشتراک گذاری

 

حدیث جون در جایگاه تبلیغات  جشنواره نی نی وبلاگ ، در کنار دوستان نی نی وبلاگی اش

 

حدیث جونم سلام لبخند

امروز ،یعنی درتاریخ  92/4/11  به مدت پنج روز عکس ات بر روی صفحه نخست سایت نی نی وبلاگ برای

تبلیغات جشنواره تابستانه نی نی شکمو قرار گرفت ، خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم.

امیدوارم شما دختر خوب، یکی از برنده های این مسابقه باشی. ان شاءالله

 

حدیث خوشگله

 

حدیث جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

م.م
11 تیر 92 19:54
سلام عمه جون
به حدیث خوشگلم رای ندم به کی بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خیلی نازه
اونجا بودم حتما ماچ گنده از اون لپاش میکردم





سلام عزیزم
ممنونم از محبت ات دوست خوبم
حال گل پسرمون آقا رهام چطوره؟

مامان کیان کوچولو
11 تیر 92 23:49
ای جونم ما که رای هم دادیممممممم






خیلی خیلی ممنونم مامانی کیان جون

مامان علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:27
قربونش بشمممممممممم
منم توی آرائم میارمش...چون به علیمون رای دادین دیگه






ممنونم از شما ، من هم به علی، هم به سپر جون رای دادم.

آوا
12 تیر 92 20:48
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم






سلام آواجونم ، بله که میام
رای هم میدم

مامان آوا
12 تیر 92 20:49
ای جونم شمارشو یاداشت کردم تا بهش رای بدم خیلی بامزه شده عکسش







خیلی ممنونم از لطف تون مامانی ، خوشحالمون کردین.

مامان حسنا
13 تیر 92 13:10
سلام خانومی شرمنده من مسافرت بودم وقت نکردم بیام بهتون سربزنم...
چشم حتما به حدیث خوشگلم رای میدم






سلام مامانی ، خواهش میکنم
ان شاالله که خوش گذشته باشه ، بابت رای به حدیث جونی هم ممنونم.

فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:36
سلاااااام
دوست جون
ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده
میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟
ممنون




سلام ، باشه چشم

خاله ی آریسا
15 تیر 92 8:53
چه کار خوبی کردین ایشالله که برنده میشی حدیث جونم







ممنونم ، ان شاالله

ریحانه مامان آرمیتا
16 تیر 92 22:41
سلام آرمیتا کوچولو من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کمک شما میتونه برنده بشه لطف می کنید اگه کد 477 را به شماره 20008080200 ارسال کنید مرسی
مامان سایدا
18 تیر 92 8:36
سلام ایشالا رای بیاره با این خوردنش به نی نی من هم سر بزنین کدش 430







سلام، ان شاالله
میام پیشتون عزیزم.

مامان حسین جون
18 تیر 92 10:35
حدیث خوشکله منم بهت رای دادما ایشالله که برنده بشی خانم گل







ان شاالله ، من که خیلی دوست دارم حدیث جونی برنده بشه.
از رای شما هم بسیار بسیار ممنونم.

خاله سنا
18 تیر 92 12:50
سلام حدیث خوشگله ما بهت رای دادیم عزیزمـ امیدوارم برنده شی







خیلی ممنونم خاله جونی سنا
بوس بوس