حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

لبخند زیبای فرشته ی آسمونی

1392/1/18 15:25
نویسنده : ♥عمه جونش♥
820 بازدید
اشتراک گذاری

   شکفتن هیچ گلی به زیـبـــــایی لبخـــــــند تــــو نیست ،  

 

پس بخــــــند تا گـــــــــلها از شرم در غنــــــچه بمانند .  

  

لبخند زیبای فرشته ی آسمونی

  

 زنـــدگي درک همين اکنون است

زندگي شوق رسيدن به همان 
فردايي است، که نخواهد آمد
تو نه در ديروزي، و نه در فردايي
ظرف امروز، پر از بودن توست
شايد اين خنده که امروز، دريغش کردي
آخرين فرصت همراهي با، اميد است
زندگي ياد غريبي است که در سينه خاک
به جا مي ماند
زندگي، پنجره اي باز، به دنياي وجود
تا که اين پنجره باز است، جهاني با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

در نبنديم به نور، در نبنديم به آرامش پر مهر نسيم
 
پرده از ساحت دل برگيريم
رو به اين پنجره، با شوق، سلامي بکنيم
زندگي، رسم پذيرايي از تقدير است
وزن خوشبختي من، وزن رضايتمندي ست
زندگي، شايد شعر پدرم بود که خواند
چاي مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهي ها داد
 
زندگي شايد آن لبخندي ست، که دريغش کرديم
 
زندگي زمزمه پاک حيات ست ، ميان دو سکوت
زندگي ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهايي ست
من دلم مي خواهد
قدر اين خاطره را دريابيم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 21:48
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم