حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

❊ سیزده ماهگی/میلاد رسول خدا و مهمونی❊

1392/10/30 14:28
نویسنده : ♥عمه جونش♥
732 بازدید
اشتراک گذاری

                      

حدیث خوشگلم 13 دهمین ماهگردت مباااااااااااااااااارک

دیروز یکشنبه مصادف با 17 ربیع الاول ، میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت

محمد مصطفی(صلی) ، همگی دور هم جمع بودیم .خلاصه جای همه ی دوستان خالی ...

گل سرسبد مهمونامون هم حدیث خانم بودن که دیروز وارد 13 ماهگی شدند.

حدیث جونم، ان شاالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه دخترکم.

اینم دخترمون، درحال بوس کردن در آینه

حدیث جون

قربون اون نگاهت

حدیث جون

بقیه ادامه مطالبقلب

اینجاهم به دستای خوشگلت لاک زده بودم ، که وقتی بهت میگفتم لاکات کو!!!! دستات رو اینجوری میاوردی جلو و نشون میدادی.ماچ

حدیث جون

حدیث جون

اینجاهم مشغول دیدن tv در حالت ایستاده ...اصلا حواست نبود که من دارم ازت عکس میگریم .

حدیث جونحدیث جون

حدیث جونحدیث جون

عکس آخرهم تو بغل بابایی، که بابا حسن میگفت آره... تو هی سرت رو عقب میبری و میگفتی نه!!!

و ماهم کلی ذوق و دست و هوراااااااااااااااتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 بهمن 92 9:59
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک جیغ دست و هوراانشاءا.. 100 ساله بشی عزیزم و خاله بهاره هم باشه بهت هرسال تبریک بگه و خدا نگهداره عمه خانوم مهربون را
♥عمه جونش♥
پاسخ
خیلی ممنونم
مامان آیسلی
1 بهمن 92 13:56
13ماهگیت مبارک عزیزکم ایشالله همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه نازم
معصومه
2 بهمن 92 10:43
عزیزم عمه جون ممنونم از رمز بوووووووووووووووووووس وای وای جوجوی نازه من قربونه شکلت بشم با اون ناز و ادات بوس
♥عمه جونش♥
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنون که اومدی
خاله سنا
2 بهمن 92 22:17
سلام عمه جون مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین عکستم خیلی نازه حدیث جووووووووون 13 ماهگیت مبارک
♥عمه جونش♥
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون.
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:26
کوچولو موچولو 13 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم واااای لاکشو ببین قرتی خانوم
♥عمه جونش♥
پاسخ
مرسی خاله جون... عمه اش قرتی اش کرده دیگه ...
حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 11:21
سلام دوستم.....کمکم کن دوستم.....هر کاری میکنم عکس نمیتونم اپلود کنم تووب پرهام......هم عکسام کم حجمهه و هم jpg هستن.....نمیدونی چه کار باید بکنم.....؟؟
♥عمه جونش♥
پاسخ
عزیزم ببخش که پیامت رو دیر چک کردم.
خاله کمیل وکیان
21 بهمن 92 21:15
چه بزرگ شدی عمه جون طرف ما نمیای
♥عمه جونش♥
پاسخ
الانه میام پیشت عزیزم