حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

بهـــاری ترین هدیه

1391/12/23 1:41
نویسنده : ♥عمه جونش♥
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

      حدیث خوشگلم سلام

 

خواستم زيــباترين كلام ها را به ياري بگيــرم ، تا صميمــانه تـــرين جملات را

 

تقدیمت کنم؛ ذهنم یاری نکرد،

 

 پنداشتم که ساده نوشتن چون ساده زیستن زیباست.

 

پس ساده و بی تکلیف می گویم:

 

 

دعا می کنم که هیچ گاه چشم های زیبای تو را 

 

در انحصار قطره های اشک نبینم. 

 

بهاری ترین هدیه

  

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه‌های لبخند ببینم.

   

بهری ترین هدیه

  

و دعا می کنم؛ که وجودت

 

 همچون وسعت آسمان ، پاکی دریا و شکوفه های بهاریست را...

 

همیشه سالم و سرحـال ببینم.

  

بهاری ترین هدیه

  

ان شاءالله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرپرواز
16 فروردین 92 12:01
سلام ممنون که به به من سر زدید. منتظر نظرات سازنده ی شما هستم.


سلام،خواهش میکنم.
بله حتما.
مامان محمدرضا
16 فروردین 92 13:58
سلام عزیزم.خیلی نازه ماشالا.پسرم به همراه دختر دایی های دوقلوش تو جشنواره آتلیه سها شرکت کردن اگه میشه به وبمون یا به آدرس زیر بیاین و به این دو اسم سید محمدرضا غفاری و ساراو ثنا زنگیان رای و امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



سلام، ممنون از لطف تون
بله حتما

سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 فروردین 92 23:45
سلام. با افتخار لینک شدید


ممنونم سپیده جانم.

مامان حسین جون
19 فروردین 92 1:00
سلام عمه جون ممنون که پیشمون اومدی خیلی خوشحالیم که حسین جون از دوستای حدیث خوشکله شده واااای ماشالله هزار ماشالله چقدر خوشکل ودوست داشتنیه راستی من وبلاگ خواهرزاده مم دارم مینویسم اونم یه سری بهش بزنی بد نیست البته هنوز خیلی ننوشتم در ضمن من لینکتون کردم


سلام، باعث افتخار ماست که با شما دوست باشیم.
حتما یه سری به وبلاگ خواهرزادتون هم میزنم.
با افتخار لینک شدید.

سید
20 فروردین 92 8:50
عمه ها همیشه مهربانند
عمه سادات نگه دار حدیث کوچولو
ممنونم و سپاس از حضورت گرمتان


ممنون از لطف شما/بازم به ما سر بزنید.

مامان زینب
20 فروردین 92 16:20
سلام.حدیث خانم شما هم نازه.ان شاءا... زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه.معلومه وقت زیادی برای وبتون میذارید.این جور عمه خانم ها کم پیدا میشه!

سلام/ممنون از لطف شما
خیلی خیلی خیلی لطف دارین.

مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 14:33
ای جونم خیلی نازه ماشالله
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:04
سلام
با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم

منتظرتونیم


سلام، همین الان میام