حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

انتظار برای اولین نگین سفید

1392/8/11 12:01
نویسنده : ♥عمه جونش♥
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشقم... حدیث خانم

دیروز که خیلی دلم برات تنگ شده، یه سر با مامانی و باباحاجی اومدیم خونتون.

اولش که شما دخترخانم مثل این دختر لوس ها تا ما رو دیدی ، زدی زیر گریه . 

 چند دقیقه ای گذشت... تا یخ ات آب شد و و و و شروع کردی به خندیدن و بازی با منو مامانیبعد که از پیشت بلند میشیم، گریه میکنی که نریم و بازم باهات بازی کنیم... همش هم

میخوای تو بغل باشی... تا یه دقیقه زمین ات میذاریم... کمرت رو  بالا میاری که دوباره بغلت کنیم.

تازگی ها دیگه نمیذاری ازت عکس بگیرم... همش میخوای دوربین رو از دستم بگیری... منم در همون

حالت ازت عکس میگریم.

 

عشقم حدیث

 

عشقم حدیث

 

قربون اون آب دهنت بشم حدیث جونم....

همش پستونک یا اسباب بازی هات رو میکشی به دندونت... همش آب دهنت میریزه و لثه هات میخاره

مامانی میگه این ها علائم دندان درآوردن... کم کم داری بزرگ میشی...

ان شاالله که اولین نگین سفیدت(دندونت) بدون هیچ مریضی وبدحالی .... خودشو به ما نشون بده.

 

عشقم حدیث

 

عشقم حدیث

 

عشقم حدیث

 

عشقم حدیث

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
7 خرداد 92 16:28
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
8 خرداد 92 2:23
ممنون عمه جووووون بابت کامنتت ...
ببوس حدیث خوشگله رو ...





خواهش میکنم...
چشــــــــــــــم

خاله ی آریسا
8 خرداد 92 9:00
پس داره کم کم همه رو میشناسه که اولش غریبی کرده آریسا هم اینطوری شده اولش اخم میکنه اما بعدش.......
ایشالله مرواریدای سفیدت بدون درد در میاد خاله





ممنون از لطف تون خاله های آریسا
ان شاالله

مامان محمدطاها
9 خرداد 92 6:29
سالهاست طعم عمه شدن رو به لطف خدا چشیدم خیلی شیرینه
ممنون از لطف بی دریغتون
دوست خوبم





خواهش میکنم...بازم به ما سربزنید خوشحال میشیم.

سپیده
9 خرداد 92 8:22
لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
خیلی ناز شده
انشالله عروسیش





ممنونم سپیده جان
اوه ه ه ه ه ه ه ه ه ه حالا کو تا عروسی دخترمون!!!!
ولی بازم میگم ان شاالله


مامان حنانه زهرا
9 خرداد 92 23:45
به به چه عمه ی مهربونی ایشالله خودمم یه روز عمه بشم
ممنون که به دخملم سرزدید
ایشالله مرواریدای حدیثم زودزود درمیاد





ممنونم،ان شاالله
خواهش میکنم...
خوشحالمون کردین مامانی حنانه زهرا

مامان محمدرضا
10 خرداد 92 14:25
سلام عمه خانم خمشگله و حدیث خوشگله.خوبی؟خیییییییییییییلی وقته نیومدی گفتم بیام و بگم دلمون تنگیده
مرواریدات هم به زودی ایشالا خودشو نشون میده نگران نباش عزیزممممم.یه عالمه بوس به هردوتون.






سلام. ممنون از لطف تون... شکر خدا خوبیم
دل ماهم برای شما و محمدرضا تنگ شده بود ، الان میام پیشتون

مامان حسنا
10 خرداد 92 16:24
قبون این حدیثـــــــــــــــ خوشگلم برم من که واسه عمـــــــــه جونش ناز میکنـــــه
مامان حسنا
10 خرداد 92 16:25
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم.....
میای پیشمــــــــــــــــــون






اوووووووووووووووووووومدم

مائده(ني ني بوس)
10 خرداد 92 17:56
ايشالا كه مرواريداي خوشگلت بدون سر و صدا در بياد







ان شاالله...

مامانی طهورا
11 خرداد 92 12:09
عزیزم دعوت شدین به یه بازی وبلاگی تشریف بیارین
نفر سوم شما هستین.





خوشحالم کردین... با کمال میل قبول میکنم.

م.م
13 خرداد 92 12:37
سلام
حدیث خیلی شبیه خواهرزاده من هست اسمش هستیه.واسه همین هروقت دلم براش تنگ بشه میام وبلاگ حدیث جونو نگا میکنم.خیلی نازه خانومی.انشالاه مرواریداشم زودی بیان بیرون





خیلی ممنونم از لطف تون مامانی رهام جون
ان شاالله گل پسرتون زودتر به جمعتون اضافه شه.
من که خیلی منتظرم ببینمش....

مامان مینا
15 خرداد 92 11:38
این دختر با این چشمای نلزش دل منو برده.
میدونی؟ چون از موقعی که تازه بدنیا اومده بود مشتری وبلاگت بودم و شاهد رشد حدیث جون بودم ذوق میکنم وقتی میام اینجا.
تو واقعا عمه باذوقی هستی. کاش حدیث بتونه این خوبیهاتو جبران کنه.
قبلا گفتم بازم میگم: خوشبحال زن داداشت





ممنونم مامان مینا.....شما خیلی به من و حدیث جون لطف دارین... هر بار منو با نظرات و خوبی هاتون شرمنده میکنید.
آخه من چه جوری جبران کنم عزیزم/بوس

asal
15 خرداد 92 18:06
واییییییییییی ماشا.. ماشا... حدیث جون روز به روز خوشگل تر میشه راستی خاله من عسلم اون وبام همش الکی الکی حذف شد این ادرس جدیدشه تورو خدا میای 4 تا نظر بده بایییییی
ادرس :http://asaljam.mihanblog.com





باشه عسلم........حتما میام پیشت

مامانی طهورا
16 خرداد 92 9:57
خصوصی داری



عزیزم کامنت خصوصی برام نیومده!!!!!!!

مامانی طهورا
16 خرداد 92 9:59
فدای این دخملی خوشگل که لثه هاش میخاره





خدانکنه....تازگی ها به خاطر دندونش، بی تابی و گریه هم میکنه.

rasta
16 خرداد 92 16:32
واااااااااااای خدا چقدر زود بزرگ شده!!!
چگده خوشگل شده دخملیمون
حدس میزنم که به عمه جون خوشملش رفته!
ایشالله درومدن مرواریداش بدون درسر باشه




ممنون از محبتت مامان رستا
خیلی منتظرم نی نی جیگل شما رو ببینم.

asal
30 خرداد 92 2:46
سلام سلام به تمامی مامانها و نی نی ها و تمام هنر دوستان
عزیزایی که به هنر های دستی علاقه دارن لطفا بیان به این ادرس و هنر های دستی رو مشاهده کنن تازه این وب هر روز اپ میشه میتونید سر بزنید فقط یه خواهش کوچولو : نظر نظر نظر یادت نره اینم ادرس :www.asaljam.mihanblog.com
پس چیـــــــــ؟ نظر یادتون نره
خیلی خوشحال میشم بیاین
عسل 12 ساله





حتما میای عسل خانم.

مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 13:36
عمه جونی پیش ما نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟








بله که میام مامانی دوتا گل پسر