حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

همیشه برای من یه برنده ای خوشگلم

1392/8/11 9:55
نویسنده : ♥عمه جونش♥
409 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به همه ی دوستای گلــــــــــــــم

 

میـــــدونم که خیلی دیــــــــــــــر اومدم برای آپ کردن وب حدیث جـــــــــونی  

و سر زدن به نـی نی های خوشگل تون ،،،، ببخشید مامانای مهربون خجالت 

 

ممنونم توی این مدت کوتاه، من و حدیث جونی رو با کامنت های قشنگ تون 

 تنهـــــــا نذاشتین.فرشته 

 

یه چند روزی نبودم،به قول معروف رفته بودیم یه حال و هوایی عوض کنیم ، جای همه شما خالی چشمک روز

جمعه ،عیدسعید فطر ناهار خونه ی خاله ام دعوت بودیم که البته حدیث جونی هم بود ، خیلـــــــی خوش

گذشت ، مامان حاجی (مامانم) یه لباس خوشگل به عنوان "اولین عیدی ماه رمضان" برای حدیث جـــونی

خریده بودند،که روز مهمونی پوشیده بود خیلی بهش میومد، افســـوس که دوربین همرام نبود از دخــــــتر

خوشگلمون عکس بگیرم.افسوسافسوس

بالاخره یکشنبه شب تونستم نتایج مسابقه نی نی شکمو رو ببینم ،همش دعا میکردم بین برگزیدگان

منتخب از طرف سایت نی نی وبلاگ باشیم ، ولی نشد، یه کوچــولو ناراحت شدمناراحت ولی وقتی عکس

های منتخب رو دیدم ، ناراحتیم از بین رفت، چون اون عکس ها واقعا لایق برگزیده شدن بودن ،و این باعث

 شد تلاش من برای عکس های سوژه ای و جذاب تر بیشتر بشه و فقط موضوعی به قضیه نگاه نکنم.متفکر

 

حدیث خوشگلم

تو همیشه برای من ، بهتــــــــرین و برنـــــــــده ترین هستی قلب

 

حدیث جون با این عکس تو مسابقه شرکت کرده بود:

 

حدیث جونی

  

حدیث جونی با  ١٠٨ رای در جایگاه  ٢٤٤ در میان ٨٥٢ شرکت کننده قرار گرفت. 

از همه ی کسانی که در این مسابقه شرکت کردند و به حدیث جون رای دادن تشکر میکنم.

 

رای دهندگان

 

دوست داشتم توی این پست به عنوان یادگاری از نفرات اول تا سوم  جشنواره  که با رای 

بالای ١٠٠٠ پیامک برنده شدن یادی کنم و به همشون تبریک بگم.

 

برندگان مسابقه نی نی شکمو

 

 نــــی نی های منتخب جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله کمیل و کیان
24 مرداد 92 0:09
خصوصی







رسید عزیزم

مامان حسنا
24 مرداد 92 16:40
عزیزم این چیزا ه مهم نیس ایشالا تو زندگیش و واسه خانوادش اول باشه






بله ... مهمتر از مسابقه ، سربلندی در زندگی و سعادتمندی است.

مامان حسین جون
24 مرداد 92 19:38
سلام عمه جون خوبی عزیزم حدیث خوشکله مون خوبه؟بله از بس دیر آپ کردی منم دیگه نتونستم بیام وبت
هدف شرکت در مسابقه بود مهم اینه که در مسابقه زندگی برنده بشن
حدیث جونو ببوسش فراوون





سلام، شکرخدا خوبیم ، آخه نبودم که بخوام آپ کنم.
ممنون که اومدین.

مامان علی خوشتیپ
26 مرداد 92 11:10
سلام عزیزم
ممنون بابت نظرت
راستی من به حدیث جون رای داده بودما
انشاالله توی همه مراحل زندگیش موفق باشه





سلام ، خواهش میکنم ، بابت رای و دعای قشنگتون هم خیلی خیلی ممنون .


مائده(ني ني بوس)
28 مرداد 92 18:49
خوبيش اينه كه اين اولين مسابقه زندگيت بود كه تجربه كردي