حدیث جونحدیث جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
هدیه جون،خواهرکوچولوهدیه جون،خواهرکوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

♥عزیــــزای دل عمه ♥

تبریک روز مـــادر به بهترین های جهان هستی

1392/8/11 10:09
نویسنده : ♥عمه جونش♥
897 بازدید
اشتراک گذاری

   

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 

سالروز خجسته میلاد، حضرت فاطمه زهرا (س)  

سرور بانـوان جهان، عطای خداوند سبحـان، کـــوثر قرآن،   

همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه ی مادران عالم مبارک باد. 

 

    

تبریک حدیث خانم به مـامــان زهرا

 

مامانی روزت مبارک

    

وقتی چشـــــ م به جهــان گشودم.   

قلب کوچکم مهربـــــانی لبخنـــــــ د و نگاهــــــ ت را که پر از صداقت   

و بی ریایی بود احســـــاس کرد.  

 با گـریــه ام، دلت لــــــرزید و طوفـــــانی گشت.  

 از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگـــــاه  

 پر مهــرو محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

  

 

 

متن بالایی از طرف حدیث جون به مامانش بود...

 

منم دوست دارم این روز قشنگ رو با تمام وجـــودم به  

مـــامــان گلم تبریک بگم. 

 

 مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم 

 ودر مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم 

 بغض گلویم را می فشارد، شاید این نشان عشق خالص و پاک است.

  

روزت مبارک  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی طهورا
10 اردیبهشت 92 15:07
مامان حسین جون
11 اردیبهشت 92 9:19
عشق يعني مادر, صبر يعني يك زن, مهر يعني دختر,نور يعني خواهر...
هر چه هستي ,عشق يا صبر, مهر يا نور, روزت مبارك...


ممنونم/روز مادر بر شما هم مبارک باشه

مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:05
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:36
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید

asal
28 اردیبهشت 92 23:32
اینم وب اولی اولیه من:www.asaljj.niniweblog.com . اینم اسمش :شوق اموزش برای نینی ها لینکم کنید با نا شوق اموزش برای نینی ها / عسل جون هه عسل جون حال کردی خودم به خودم میگم